Pada usia awal 30an macam saya ni (terpecah rahsia umur), kesihatan amat penting lebih-lebih lagi saya kena bekerja pada waktu siang dan menulis blog pada waktu malam. Saya kena sentiasa bertenaga dan mengurangkan risiko sakit serta kena sentiasa bertenaga. Kadang-kadang saya akan makan macam-macam jenis makanan untuk food review dan akan menyebabkan toksin yang berlebihan dalam badan.

Saya diperkenalkan dengan GlowTox keluaran Tiara Wellness yang iaitu supplement semulajadi yang lengkap bagi membantu masalah saya. Glowtox ni diperbuat dari ekstrak biji Anggur, Acai Berry, ekstrak Zaitun serta Multivitamin. Dengan macam-macam bahan yang baik ni, Glowtox membekalkan bahan antioksida serta nutrient berkhasiat untuk merangan kesihatan menyeluruh.

Teruskan membaca…

Tiara Glowtox

15 Sachet di dalam setiap kotak

Tiara Glowtox

Shake dulu

Dalam 1 kotak Glowtox terdapat 15 sachet dalam bungkusan emas. Setiap sachet ni boleh diminum dengan mencampurkan 100 ml air sejuk ataupun suam. Kalau sesiapa ada shaker tu boleh juga pakai shaker, barulah sebati sikit. Rasa Glowtox ni tersangat sedap sehingga rasa tak cukup kalau minum satu sachet tu. Rasanya seolah-olah manis buah Berry dan wangi seperti Anggur. Perasaan minum Glowtox adalah hampir sama seperti ketika minum Yogurt buah.

Saya yakin sesiapa pun boleh minum Glowtox ni sebab rasanya sedap dan tidak seperti rasa supplement yang lain. Setiap hari disaran mengambil Glowtox 1 hingga 2 kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam ketika perut kosong.

hilangkan_gastri_glowtox glowtox

Khasiat Glowtox

GLOWTOX Yogurt Drink dihasilkan dengan formula :

PREBIOTIC untuk penjagaan usus: Biasa dengar probiotic kan? Probiotic adalah bakteria baik yang membantu penghadaman. Tapi Glowtox takde Probiotic, sebaliknya ia mengandungi Prebiotic, iaitu ‘dietary fibre’ atau serat makanan yang membekalkan probiotic sedia ada dalam usus dengan nutrient yang diperlukan untuk berfungsi dengan baik dalam sistem pencernaan badan kita.

ANTIOKSIDA untuk anti penuaan, awet muda & mengekalkan kulit yang cantik dan anti kanser: Setiap hari kita terdedah kepada radikal bebas yang terhasil dari proses oksidasi juga faktor persekitaran seperti sinaran matahari, asap, alkohol dan pencemaran. Sumber kaya antioksida yang terkandung dalam Glowtox bukan sahaja melambatkan proses penuaan dan mencantikkan kulit malah, paling utama ia mencegah penyakit kritikal seperti kanser, diabetes dan kardiovaskular.

Di antara khasiat pengambilan GLOWTOX:

Sistem Perkumuhan : Membuang Toksin dan menyinkirkan bendasing dalam badan
Membekalkan Kolagen : Membantu memulihkan tisu kulit, mengekalkan keanjalan dan melambatkan proses penuaan.
Sistem Penghadaman : Merangsang pembentukan bacteria baik untuk usus, meningkatkan penyerapan nutrient dan meneutralkan asid perut untuk penyembuhan luka dalam usus.
Meningkatan Tenaga : Merangsang kecerdasan, meningkatkan daya tumpuan, membekalkan vitamin dan mineral semulajadi tubuh.
Imunisasi Tubuh : Merangsang imunisasi tubuh dan melawan jangkitan, menstabilkan hormon.
Kesihatan Jantung : Menurunkan paras kolestrol dan tekanan darah, melancar aliran darah, mengurangkan risiko penyumbatan saluran darah.

Tiara Glowtox

Airnya sangat sedap

Tiara Glowtox

Baru minum Glowtox pun dah cerah muka

Walaupun saya baru saja mengambil Glowtox tapi saya dah mula rasakan hasilnya. Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai Glowtox silalah layari laman web mereka di:

Laman Web : www.tiarawellness.com
Facebook  : Tiara Wellness HQ
Instagram : TiaraWellnessHQ

Sebarang pembelian dan pertanyaan boleh hubungi:-
013-294 1101
011-1194 1101

1,197 total views, 1 views today

About author View all posts Author website

Mohd Zarin

Mohd Zarin

Blogger, Web, Photographer, Travel, Foods and Social Media

2 CommentsLeave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge